دومین مدرسه علوم و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در زابل افتتاح شد

مدرسه علوم و معارف اسلامی «سعادت» دانشگاه آزاد اسلامی در زابل با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مدرسه علوم و معارف اسلامی «سعادت» زابل گفت: تقارن افتتاح این مدرسه با هفته وحدت را به فال نیک می‌گیریم. هدف از راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است. 

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های امام جمعه و فرماندار زابل در راه اندازی مدرسه علوم و معارف اسلامی «سعادت» زابل اظهار کرد: این مدرسه با ۴۰ دانش آموز آغاز بکار کرده است و امیدواریم بتوانیم با همت و کمک خیران و نیکوکاران شاهد افتتاح مدارس بیشتری در استان های دیگر باشیم.

 سروری مجد با تأکید بر اینکه مساله آموزش و تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی یک اصل است که به‌هیچ‌وجه به بودجه دولتی وابسته نیست، تاکید کرد: این دانشگاه به هیچ نهادی وابسته نبوده و تنها با تلاش و دلسوزی مسئولان خود در راستای تبدیل شدن به یک برند علمی، پژوهشی و فرهنگی گام بر می‌دارد. 

همچنین در ادامه این مراسم  مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از نخستین استان‌هایی است که در سطح ایران موفق به راه‌اندازی این دبیرستان شده است. این مدرسه هیچ شهریه‌ای از دانش‌آموزان اخذ نمی‌کند و با هزینه دانشگاه و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران و نیکوکاران اداره می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =