تهران – ایسکانیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از 15 آبان ماه سال جاری سهم فرانشیز بیمه شدگان این سازمان در مناطق شهری به 6 درصد و روستایی به 3 درصد کاهش می یابد.

 

محمدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که در محل وزارت کار برگزار شد، اعلام کرد: خوشبختانه دولت حجت الاسلام والمسلمین روحانی توانست به وعده های خود در جهت بهبود و ارتقا سلامت مردم عمل کند.

 

وی اظهار داشت: هزینه های خانمانسوز که قرار بوده طی برنامه های چهارم و پنجم به کمتر از یک درصد برسد و در دولت دهم برابر با 7 درصد بوده، با تلاش های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید اکنون به 2 درصد رسیده است.

 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این سهم سال قبل برای تمام بیمه شدگان شهری و روستایی برابر با 10 درصد بوده است.

 

نوربخش با اشاره به خانواده 39.5 میلیون نفری تامین اجتماعی، گفت: هم اکنون 4.5 میلیون مستمری بگیر اصلی این سازمان هستند.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان آنکه در دولت یازدهم تسهیلات بودجه ای به دو برابر افزایش یافته، گفت: این تسهیلات بودجه ای از اوایل آبان توسط بانک رفاه به کارگران ارایه می شود.

 

وی همچنین از برقراری تورهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان خبر داد و افزود: بازنشستگان آینده جامعه هستند و بهبود وضعیت سالمندان و بازنشستگان می تواند امید را در میان نیروهای تولیدی جامعه افزایش دهد.
کد خبر: 116141

وب گردی

وب گردی