دکتر طهرانچی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین بار از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  برای دومین بار از بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار که همزمان با هفته پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، بازدید کرد.

 طهرانچی در این بازدید که با هدف آشنایی باآخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، با محققان و پژوهشگران غرفه های دانشگاه گفت‌وگو کرد.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۶ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار حضور دارد و مجموعاً ۳۰۰ محصول دانش بنیان در حوزه های فناوری، کشاورزی، فنی و مهندسی، نانو، شیمی، رباتیک و... ارائه کرده است.

غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن شماره ۵ نمایشگاه بین‌الملل مستقر هستند، از استان های دانشگاه آزاد اسلامی، ۲ واحد جامع، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد الکترونیکی، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری و بازدید برای عموم آزاد است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1163429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =