برگزاری مسابقه دانشجویی و دانش آموزیِ «دست سازه‌های کویر»

به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دومین دوره از مسابقه دست سازه های کویر با هدف احصا و پرورش ایده‌های دانش آموزی و دانشجویی در مدارس سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سمنان، آئین رونمایی از پوستر جشنواره مشترک (دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان) در رویداد عصر امید استانی و با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

بهرامیان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و پرورش استعداد، دانشجویان و دانش آموزان و تقویت روحیه شور و نشاط بین آنان عنوان می‌کند.

وی می‌گوید: با توجه به پتانسیل‌های استان سمنان، به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کویری بودن این منطقه، برگزاری مسابقه در حوزه کویر با عنوان ساخت دست سازه‌های کویر و ایده‌پردازی با استفاده از امکانات کویر را مدنظر قرار دادیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به برگزاری اولین دوره این مسابقه با محوریت کویر اشاره می‌کند و یادآور می‌شود : اولین دوره این مسابقه سال 98 و همزمان با همه گیری کرونا به صورت مجازی برگزار شد و با استقبال متقاضیان همراه بود.

بهرامیان ادامه می‌دهد: در دور دوم برگزاری این جشنواره با توجه به بحران آب در منطقه، نگاه‌ها معطوف به معضل  کمبود آب خواهد بود.

وی یادآور می‌شود: این مسابقه در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار می‌شود و محور اصلی ایده پردازی و ساخت دست سازه‌هاست.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به ضرورت حمایت از ایده های برتر اشاره و خاطرنشان می‌کند: تلاش ما این است با تشکیل کارگروه های تخصصی از ایده‌های برتر و ایده‌هایی که قابلیت اجرایی شدن دارند، حمایت کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =