سرپرست اداره هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران منصوب شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی  شهاب خاقانی را به عنوان سرپرست اداره هدایت و توانمندسازی دانشجویی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی باصدور حکمی شهاب خاقانی را به عنوان سرپرست اداره هدایت و توانمندسازی دانشجویی منصوب کرد. در متن حکم شهاب خاقانی آمده است: با توجه به مجوز شماره ۲۵۰/۸۲/د مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ دفتر انتصابات دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست موقت اداره هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و با صداقت و امانت داری و قانونمداری و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و تلاش همه جانبه، در راستای تحقق اهداف باشگاه در سند تحول و تعالی دانشگاه و اجرای ماموریت های محوله موفق باشید.

همچنین حامد حسن پور طی نامه ای جداگانه ضمن تبریک انتصاب محمدمهدی جوکار به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار از زحمات و تلاشهای وی در دوران مسئولیت مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =