رضوانی: استیضاح وزیر صمت غیرواقعی و غیرعادی به نظر می‌رسد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: استیضاح دوم وزیر صمت در فاصله زمانی بسیار کمی نسبت به استیضاح اول مطرح شد لذا این استیضاح غیر واقعی و غیر عادی به نظر می‌رسد و موجب تنزل جایگاه مجلس می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، غلامحسین رضوانی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نباید در پازل مخالفان دولت حرکت کند، گفت: مخالفان دولت کینه‌توزانه عمل می‌کنند و مصالح کشور را نادیده می‌گیرند.

توضیح ایسکانیوز درباره خبر اهدای ۷۰ حواله خودور به نمایندگان در جریان یک استیضاح/ انتشار فایل صوتی

وی افزود: استیضاح دوم وزیر صمت در فاصله زمانی بسیار کمی نسبت به استیضاح اول مطرح شد لذا این استیضاح غیر واقعی و غیر عادی به نظر می‌رسد و موجب تنزل جایگاه مجلس می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند ماه قبل اکثریت نمایندگان مجلس با استیضاح وزیر صنعت مخالفت کردند، اظهار داشت: طرح استیضاح در فاصله بسیار کوتاه دور از انصاف و غیرعادی است. امیدوارم استیضاح کنندگان تجدیدنظر کنند.

رضوانی در مورد عملکرد پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس گفت: خبرگزاری خانه ملت با طیف محدودی از نمایندگان مصاحبه می کند و در حالی که حق این است که این خبرگزاری بازتاب دهنده نظرات همه نمایندگان باشد، نه بخش کوچکی از نمایندگان.

وی تاکید کرد: بر آیند نظرات نمایندگان مجلس مخالفت با دولت نیست، نمایندگان نظرات متفاوتی دارند.

وی تصریح کرد: مردم به خوبی درک می‌کنند و حرکات انتخاباتی را از حرکات مسئولانه و متعهدانه نمایندگان تشخیص می‌دهد. امیدوارم عده‌ای از نمایندگان برای رای آوردن بنای انتقاد و مخالفت با دولت را نگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعید نیست که عده‌ای دوست داشته باشند که وظایف انتخاباتی ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۴ ادامه پیدا کند. برخی توجه ندارند که بعضی از حرف‌ها مربوط به زمان انتخابات است.

رضوانی یادآور شد: بعد از استقرار دولت باید همه بنا را برای حمایت و تقویت دولت برای خدمت رسانی به مردم بگذارند.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس تاکید کرد: مشاوران رئیس مجلس و نمایندگان باید بر مسائل کلان نظام و ضرورت حل مشکلات جاری مردم متمرکز باشند.

کد خبر: 1179362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =