سرمربی رئال مادرید: می‌خواهیم تیمی را متوقف کنیم که توقف‌ناپذیر است

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی با منچسترسیتی به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری میزبان منچسترسیتی پرستاره در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. آنچلوتی هشدار می دهد که این سیتی از سیتی سال قبل کامل تر است.

کروس ستاره‌ای کم‌حاشیه در دنیای فوتبال / ویترین افتخارات اسنایپر با رئال مادرید تکمیل شد

کارلو آنچلوتی گفت: برنامه ما برای بازی با سیتی این است که بازی کاملی ارائه دهیم و بهترین نتیجه را از آن چه در اختیار داریم، به دست آوریم. بازی برگشت در اتحاد سرنوشت ساز است. می خواهیم به فینال برسیم. می خواهیم بازی فردا را ببریم. فقط نتیجه گرفتن را هم مدنظر قرار نمی دهیم بلکه به دنبال ارائه یک بازی خوب و جلوگیری از ایجاد مشکل توسط حریف هستیم. مودریچ مشکلی ندارد و فردا می تواند بازی کند.

سرمربی رئال اظهار کرد: هالند بسیار خطرناک است. همان طور که همه دیده اید. اما تنها او در منچسترسیتی خطرناک نیست. آن ها تیم کاملی هستند که فوتبالی بسیار عالی ارائه می دهند. تلاش می کنیم تیمی که به نظر توقف ناپذیر می رسد را متوقف کنیم. گزینه های مختلفی داریم. با شرایط خوبی به این بازی پا می گذاریم. در همان سطح سال گذشته هستیم. آن چه مهم است انگیزه، شور و حرارت است. بردن جام ارزشی افزوده است.

وی در بخشی از صحبت‌هایش اضافه کرد:  گواردیولا تیمی کامل تر از سال گذشته در اختیار دارد. گابریل ژسوس هم خطرناک بود اما تفاوت هایی با هالند دارد. شکل بازی آن ها مثل سال گذشته است اما به خاطر وجود هالند آن ها در توپ های بلند هم خطرناک هستند. به خاطر کسب جام در فصل گذشته با دید مثبتی به بازی پا می گذاریم. مردم مادرید همیشه در مورد لیگ قهرمانان اروپا هیجان خاصی دارند. بازی میلان و اینتر بازی پر فشاری خواهد بود. در مورد شرایط فیزیکی نگران نیستم. فرصت کافی برای ریکاوری داریم. از تمام ظرفیت، کیفیت و تجربه خود برای بازی با منچسترسیتی استفاده خواهیم کرد. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده این دوئل خواهد شد.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1180733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =