تسهیلات ۶ میلیونی دانشگاه آزاد برای پیاده‌روی اربعین/ ثبت‌نام از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها برای اربعین امسال از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود، گفت: میزان وام درنظرگرفته شده برای کارکنان، دانشجویان و اساتید ۶ میلیون تومان است و  با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل محدودیتی در اختصاص وام وجود ندارد و به همه افرادی که مشتاق حضور در این حماسه عظیم هستند، تعلق می‌گیرد.

احمد صالحی آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرامون تسهیلات راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: در جلساتی که با شورای فرهنگی دانشگاه برگزار کردیم بخش سخت‌افزاری و هماهنگی‌های کلان راهپیمایی عظیم اربعین بر عهده ستاد اربعین حسینی است و بسیج دانشجویی هم بخش نرم‌افزاری و آماده‌سازی تجهیزات و همچنین نام‌نویسی دانشجویان را به عهده دارند.

زمان آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین اعلام شد / ممنوعیت فروش حضوری

وی ادامه داد: امسال تا پیش از پایان دهه اول محرم دستورالعمل برنامه‌های اربعین تنظیم و به همه واحدهای دانشگاهی ارسال می‌شود که در این دستورالعمل سعی کرده‌ایم تسهیلاتی از جمله اختصاص وام به کارکنان، دانشجویان و اساتیدی که مشتاق به حضور در این راهپیمایی عظیم هستند را فراهم کنیم.

موانع خروج از کشور دانشجویان برای راهپیمایی اربعین حل شده است

صالحی‌آرا تصریح کرد: در این دستورالعمل موانع خروج از کشور دانشجویان را به طور کامل حل و فصل کرده‌ایم تا بتوانند با آرامش خاطر در این رویداد بزرگ شرکت کنند.   

وی گفت: با توجه به اینکه اربعین حسینی در سال جاری ده روز زودتر از سال گذشته برگزار می‌شود طبیعتا مشکلات آموزشی کمتری برای حضور دانشجویان خواهیم داشت با این وجود نکاتی در دستورالعمل ذکر شده که برای هیچ یک از دانشجویان از نظر آموزشی ممانعتی برای حضور پیش نیاید.

۳ روز مرخصی تشویقی برای کارکنان دانشگاه آزاد   

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هم دکتر طهرانچی تدبیری اندیشیده‌اند تا سه روز مرخصی تشویقی اختصاص پیدا کند و این عزیزان هم با آسودگی خاطر در راهپیمایی اربعین مشارکت کنند.

تخصیص مجدد وام در صورت عدم اتمام اقساط سال گذشته

صالحی‌آرا میزان وام درنظرگرفته شده برای کارکنان، دانشجویان و اساتید را ۶ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل محدودیتی در اختصاص وام وجود ندارد و به همه افرادی که مشتاق حضور در این حماسه عظیم هستند تعلق می‌گیرد ضمن اینکه اگر اقساط وام سال گذشته هم به اتمام نرسیده باشد مجددا به متقاضی، وام تعلق میگیرد و ممانعتی وجود ندارد.

کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد از طریق سامانه ساجد و دانشجویان هم از طریق سامانه آموزشیار ثبت‌نام کنند

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها برای اربعین امسال از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود، گفت: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه ساجد و دانشجویان عزیز هم از طریق سامانه آموزشیار می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین اقدام کنند.

صالحی‌آرا خاطرنشان کرد: زائران و مشتاقان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه حضور در مراسم اربعین یک حضور بین‌المللی است و شگفت‌انگیزترین حضور شیعیان و مسلمانان در یک زمان و یک حماسه بزرگ است آن را جدی بگیرند چراکه لشکر امام عصر(عج) باید در جهان یک نمود علنی داشته باشد.   

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این حضور علنی، همه ادیان و به ویژه جوانان را توانسته از سرتاسر عالم به خود جذب کند و همین کنجکاوی آنان را به سمت لشکر امام عصر(عج) جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/     

کد خبر: 1190810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =