پارتی بازی ایران‌ایر برای یک عده خاص/ سایت فروش پروازهای اربعین برای چه کسانی زودتر از موعد باز شد؟

درحالی طبق گفته سخنگوی ایران‌ایر فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۲۴ امشب آغاز شود که سایت این شرکت شب گذشته برای فروش بلیت در دسترس عده‌ای خاص قرار داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ساعاتی قبل سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ از ساعت ۲۴ امشب خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز از شاهرود و زنجان به نجف هستیم.

بیشتر بخوانید:

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ از مبدأ تهران به مرزها + جدول

حسام قربانعلی‌ با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای انجام پروازهای اربعین ۱۴۰۲، اظهار کرد: پیرو اعلام قبلی، فروش بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که امسال ایران ایر پرواز تهران-نجف-تهران را انجام می‌دهد و از مبدا/مقصد مشهد پروازی به نجف نداریم، افزود: قیمت بلیت رفت و برگشت تهران-نجف ۸ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز از چند شهر از جمله شاهرود و زنجان به مقصد نجف هستیم.

 این در حالی است که سایت فروش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) شب گذشته برای عده‌ای خاص در دسترس قرار گرفت و تا صبح امروز فروش بلیت پروازهای تهران-نجف با قیمت مصوب انجام شده است.

پیگیری‌ها حاکی از آن است از ایران‌ایر با عده‌ای خاص تماس گرفته و به آنها گفته شده می‌توانند بلیت پروازهای اربعین را خریداری کنند.

مشخص نیست آیا برای مردم عادی بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باقی مانده یا خیر. آنچه مشخص است بازی ناجوانمردانه هما با مردم است که طی روزهای اخیر به خرید بلیت با قیمت مصوب امیدوار بوده و قطعاً برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1194328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =