نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه به قالیباف برای مدیریت برخی نمایندگان

 انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی خطاب به قالیباف نوشت: فشار به وزیر کشور و تهدید به استیضاح، به تبع آن تغییر معاون سیاسی اجتماعی وزارت کشور اتفاقی تلخی بود که باید توسط رئیس مجلس مدیریت می‌شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی درباره تغییر معاون سیاسی وزارت کشور به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای نوشت.

بیشتر بخوانید: 

نمایندگان منافع ملت را فدای منافع شخصی کردند/ کنار گذاشتن گروه‌های انقلابی برای تثبیت جایگاه

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: مدیریت مجلس انقلابی باید رویکردی انقلابی داشته باشد و از مواضع جریان انقلاب دفاع کند. فشار مجلس به وزیر کشور و تهدید به استیضاح، به تبع آن تغییر معاون سیاسی اجتماعی وزارت کشور اتفاقی تلخ و مطالبه‌ای غیر منطقی بود که باید توسط شخص رئیس مجلس مدیریت می‌شد.

در این نامه تصریح شده است: برداشت‌ها از این عمل دولت به منظور تعامل با مجلس است و مواضع گذشته شما در مورد استیضاح وزیر کشور باید اصلاح به سمت وحدت دولت و مجلس باشد، نه اینکه باز هم بر ادعاهای غیر منطقی برخی از غرض ورزان درون مجلس صحه گذارد؛ با این حال علی رغم رفتار سازنده دولت مجدد کوک های غیر منطقی از بهارستان بلند شده است. ادعای دخالت دستگاه‌های دولتی در انتخابات آینده که خود زمینه‌هایی برای سو استفاده جریان‌های انحرافی و غیر مردمی را ایجاد می‌کند. بر فرض، چنین مواردی باید با ساز و کارهای قانونی جلوگیری شود نه با بوق و کرنا کردن چنین ادعاهایی توسط عده قلیلی از نمایندگان که به رابطه میان دولت و مجلس آسیب بزند.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: رفتارهای غیر منطقی و پوپولیستی از چشم جوانان مومن انقلابی پنهان نمی‌ماند. حال آنکه این عده قلیل با مطرح کردن مواضع مسموم و غیر مسئولانه وحدت مجلس و دولت هم چنین امنیت روانی مردم را در نظر گرفته است. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خواستار برخورد جدی و پاسخ صریح به این مواضع از طریق تریبون مجلس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =