۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد یزد در صنایع استان بورسیه شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: با مساعدت استاندار تفاهم نامه‌ای با ادارات تامین اجتماعی، امور اقتصادی ودارایی، جهاد کشاورزی، صمت و کار و امور اجتماعی امضا کردیم و ۳۰۰ نفر از دانشجویان، کلاس درس آن‌ها در کارخانه و محیط صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در دیدار با مصطفی زارع زاده معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای زیرساخت ها وپتانسیل های بسیار مناسب در سطح ملی است و امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری از ظرفیت‌های موجود و بالقوه دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و علمی در جهت توسعه استان بهره ببریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از آن مردم و برای مردم است و کل اموال آن متعلق به مردم می‌باشد، نه خصوصی است و نه دولتی و زیر نظر حاکم شرع است اظهار کرد: دانشگاه آزاد از نظر تعداد دانشجو و دانش آموز، بزرگترین مجموعه آموزشی استان است که از سنین خردسالی تا بالاترین مقطع تحصیلی، در شبکه گسترده ای در تمامی شهرستان های استان را شامل می شود.

محمدرضا دهقانی اشکذری رصدخانه تفت را درکشور بی‌نظیر برشمرد که ظرفیت ۳ ساعت آموزش تخصصی با تجهیزات پیشرفته را داراست و اذعان کرد: دانشگاه در شهرستان‌های بافق، اشکذر، اردکان، میبد، بهاباد، خاتم، تفت، ابرکوه، مهریز و مرکز استان دارای امکانات و تجهیزات ارزشمند است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد تورهای گردشگری ورزشکاران را که با استقبال زیادی روبرو شد یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه ذکر و اظهار امیدواری کرد: باید بتوان از ظرفیت‌های دو طرف برای هم افزایی و برآورده شدن نیاز فرهنگی استان استفاده کرد.

محمدرضا دهقانی اشکذری، رویکرد دانشگاه را به سمت رشته‌های مهارتی و افزایش مهارت دانشجویان ذکر کرد و ادامه داد: با مساعدت استاندار تفاهم نامه‌ای با ادارات تامین اجتماعی، امور اقتصادی ودارایی، جهاد کشاورزی، صمت و کار و امور اجتماعی امضا کردیم و ۳۰۰ نفر از دانشجویان، کلاس درس آن‌ها در کارخانه و محیط صنعت برگزار و از ظرفیت‌های صنعت، جهت افزایش مهارت و آشنایی با محیط کار دانشجویان استفاده کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قابلیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه و اعضای هیات علمی را بالا برشمرد و با اشاره به منویات معظم رهبری در مورد تشکیل هیات اندیشه ورز گفت: این جلسات باید خروجی داشته و بتوان در عمل از ایده‌های آن استفاده کرد.

زارع‌زاده در ادامه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز در دانشگاه و هم‌فکری اساتید دانشگاه برای مسائل فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، آموزش شهروندی، گردشگری و تفریحات، زمینه همکاری شهرداری با دانشگاه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1195343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =