ضرورت رعایت یکپارچگی در شبکه دانشگاه آزاد اسلامی/ پایداری و مأموریت‌گرایی در بودجه دنبال می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پایداری و ماموریت گرایی دو بحث مورد توجه در بودجه دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین نشست اتحادیه دانشگاه آزاد اسلامی شرق کشور اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور هر کدام هویت مستقل خود را داشته و با توجه به شرایط آمایشی داخلی و محیط بیرونی فرصت ها و ماموریت هایی دارند. 

بیشتر بخوانید:

بودجه سال مالی۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد

محسن امینی ادامه داد: پیام تشکیل این اتحادیه ها در دانشگاه آزاد اسلامی در وهله اول ایجاد روحیه هم افزایی است، مسئولان 5 استان همچون خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان که ویژگی های مشترکی بسیاری دارند در این اتحادیه در کنار هم قرار می گیرند تا بتوانند با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با استفاده از فرصت هم افزایی برای توسعه واحدهای دانشگاهی استان خود بهره کافی ببرند.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بین واحدهای دانشگاهی چه مرکز استان و چه دورترین واحد دانشگاهی از مرکز استان تفاوتی وجود ندارد و همگی جز شبکه دانشگاه آزاد اسلامی هستند، بنابراین لازم است تمامی مسئولان در جایگاه های مسئولیتی خود به درستی انجام وظیفه کنند و ضمن تلاش برای مجموعه تحت امر خود به یکپارچگی دانشگاه توجه کافی داشته و تلاش برای پویایی کل مجموعه دانشگاه به بهترین شکل وجود داشته باشد.

امینی افزود: در بودجه امسال دو بحث مهم پایداری و ماموریت گرایی حائز اهمیت است که علی رغم مشکلات و چالش های تورمی که طی این سالها پیش رو داشتیم، خوشبختانه به پایداری خوبی رسیده ایم.

وی تصریح کرد: اگر واحدهای دانشگاهی و استان ها یکپارچگی دانشگاه و منفعت یکدیگر را در نظر بگیرند قطعا به توسعه و پیشرفت خوبی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و در کلیه سطوح دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1199177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =