آغاز ثبت درخواست پذیرفته‌شدگان المپیاد علمی دانشجویی به دانشگاه‌ها از ۸ مهر

نفرات اول تا پانزدهم مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ که اسامی آنان اعلام شده می توانند از ۸ تا ۱۸ مهر برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد درخواست دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسامی برگزیدگان مرحله نهائی پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه ریزی المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

المپیاد ملی مهارتی دانشجویان برگزار می‌شود

دارندگان رتبه های اول تا پانزدهم می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور درخواست صدور گواهی خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

نفرات اول تا پانزدهم مرحله نهائی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ که اسامی آنان در سایت مرکز المپیاد اعلام شده و در زمان ثبت نام حائز شرایط بوده اند، به منظور استفاده از آئین نامه های استعداد های درخشان برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد ، لازم است درخواست خود را از تاریخ ۸ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به آدرس پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

جهت صدور معرفی نامه، ارسال گواهی موقت فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی الزامی است.

متقاضیانی که در مرحله نهایی آزمون شرکت کرده و نتایج آنان اعلام شده است، در صورتی که درخواست رسیدگی مجدد به برگه های آزمون خود را دارند، می توانند از تاریخ ۸ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ درخواست خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =