آغاز ثبت درخواست نفرات برتر المپیاد دانشجویی در دانشگاه‌ها

نفرات اول تا پانزدهم مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ که اسامی آنان اعلام شده می توانند از امروز ۸ مهرماه برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد درخواست دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نفرات اول تا پانزدهم مرحله نهائی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ که اسامی آنان در سایت مرکز المپیاد اعلام شده و در زمان ثبت نام حائز شرایط بوده اند، به منظور استفاده از آئین نامه های استعداد های درخشان برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد ، لازم است درخواست خود را از تاریخ ۸ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به آدرس پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

جهت صدور معرفی نامه، ارسال گواهی موقت فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی الزامی است.

متقاضیانی که در مرحله نهایی آزمون شرکت کرده و نتایج آنان اعلام شده است، در صورتی که درخواست رسیدگی مجدد به برگه های آزمون خود را دارند، می توانند از تاریخ ۸ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ درخواست خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ اول مهر ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =