مهلت ثبت‌نام آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی مجدد تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۲ دوباره تمدید شد و داوطلبان می‌توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی سال ۱۴۰۲ در روز دوشنبه ۱۳ آذر و آزمون شفاهی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض جمعی از پزشکان متخصص به نتایج آزمون دانشنامه پزشکی

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده اند، فرصت دارند در مهلت دوباره ای که از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده در این آزمون ثبت نام کنند.

مهلت جدید ثبت نام آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه تا ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۷ آبان ماه است.

داوطلبان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

توجه: داوطلبان باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام کنند.

هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می کنند ۳۲۰ هزار تومان، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می کنند ۶۴۰ هزار تومان و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است.

داوطلبان پس از پرداخت هزینه شرکت در آزمون، مراحل ثبت نام (بارگذاری مدارک و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی) را کامل کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =