جبهه اصلاحات ایران دوباره به بیراهه رفت! / تکرار عملیات روانی اسراییلی‌ها

بیانیه جبهه اصلاحات بنظر می‌رسد در ظاهرِ دفاع از حقوق ملت فلسطین، عملیات روانی اسراییلی‌ها را تکرار کرده است و با کلیدواژه «خشونت ناموجه» به بخشی از بازی رسانه‌ای صهیونیست‌ها تبدیل شده و یا در حالت خوشبینانه بازی خورده است.

جبهه اصلاحات ایران بیانیه‌ای درباره عملیات طوفان‌الاقصی منتشر کرد که بخش‌هایی از آن تکمیل پازل مظلوم‌نمایی رسانه‌های صهیونیست‌ها در روزهای گذشته است.

بیشتر بخوانید:

حمایت خبرنگاران و فعالان رسانه از مردم فلسطین/ صدای مردم مظلوم فلسطین باشیم

این بیانیه اگرچه طبیعتاً حق دفاع را برای فلسطینی‌هایی که سالها کشورشان غصب شده به رسمیت شناخته اما در بخشی از آن آمده است: "نباید مبارزه برای استیفای این حق پاک و ارزشمند را با خشونت‌های ناموجه و نقض متقابل حقوق انسان‌ها آلوده کرد!"

در روزهای گذشته رسانه‌های صهیونیستی در حال انتشار اخباری جعلی درباره اسیرانی است که روز اول این عملیات توسط نیروهای حماس به داخل خاک غزه برده شده بودند؛ همچنین شبکه‌های ضد ایرانی مثل اینترنشنال و منوتو در امتداد همین خط رسانه‌ای اخبار دروغ درباره بدرفتاری با این اسیران (که البته بطور طبیعی غاصب و اشغالگر هستند) را منتشر می‌کنند اما تاکنون هیچ رسانه‌ و یا مقام رسمی آن را تأیید نکرده‌اند.

ارتش اسرائیل در پاسخ به خبرگزاری آناتولی ترکیه آنچه سر بریدن کودکان توسط حماس گفته می‌شود را تکذیب کرد.

خبرنگار شبکه i24 اسرائیل هم که در گزارشی تلویزیونی ادعا سر بریدن 40 کودک توسط حماس را مطرح کرده بود، در توییتی مدعی شده که صرفا شنیده‌های خود را بازگو کرده است!

بیانیه جبهه اصلاحات بنظر می‌رسد در ظاهرِ دفاع از حقوق ملت فلسطین، عملیات روانی اسراییلی‌ها را تکرار کرده است و با کلیدواژه «خشونت ناموجه» به بخشی از بازی رسانه‌ای صهیونیست‌ها تبدیل شده و یا در حالت خوشبینانه بازی خورده است!

انتهای پیام/

کد خبر: 1201781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =