انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در جنوب کشور

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر موسوم به باند فانوس را که در قالب قاچاق سوخت فعالیت می‌کرد شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان هرمزگان موفق شدند پس از ۶ ماه کار اطلاعاتی و امنیتی یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر موسوم به باند فانوس را که در قالب قاچاق سوخت فعالیت می کرد شناسایی و منهدم کنند.

بیشتر بخوانید

کشف هروئین در بسته‌بندی روغن گیاهی در بندرعباس

وی افزود: در نتیجه این عملیات که با حضور و همکاری فراجا انجام شد، بیش از دو تن و ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

قهرمانی تصریح کرد: همچنین در نتیجه این عملیات ۵ دستگاه خودروی متعلق به این باند نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه ضربه‌ مهلکی نیز به بنیان‌های مالی باند سازمان یافته فانوس وارد شده است، گفت: ضربه وارد شده به بنیان‌های مالی سوداگران مرگ تنها در حوزه کشف و ضبط مواد مخدر بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: اقدامات دقیق اطلاعاتی نیز در خصوص پولشویی و شناسایی و ضبط اموال این باند صورت گرفته که نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شگرد اعضای این باند این گونه بوده که مواد مخدر را در پوشش خودروهای حامل سوخت جابه‌جا می‌کردند.

قهرمانی گفت: قاچاقچیان در تمامی مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمین ناامن شود و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی در خصوص پیشگیری و مقابله با انواع جرایم به ویژه در حوزه مقابله با مواد مخدر محقق شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =