تهران- ایسکانیوز:خطیب نماز جمعه تهران به حادثه های اخیر اسیدپاشی اشاره و تصریح کرد: حادثه اخیر بسیار دلخراش و زشت و غیر انسانی است و همگان را متاثر کرده و شدیدا این عمل قبیح را محکوم می کنیم و از مسئولات ذیربط می خواهیم که عوامل را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تهران با تسلیت ارتحال آیت الله مهدی کرمانی اظهار داشت: سوابق درخشان ایشان بر کسی پوشیده نیست و در پیام تسلیت جامع الطراف تسلیت مقام معظم رهبری مشاهده شد.

وی به مبارزات مستمر، تبعید، شکنجه آیت الله مهدوی کنتی اشاره تصریح کرد: سوابق اجرایی و مدیریتی کشور در بخش های مختلف از جمله تربیت دانشجویان در دانشگاه امام صادق(ع)، ریاست مجلس خبرگان، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران دارای اهمیت فراوان است چراکه این تشکل بازوی قوی امام راحل بود و این تشکل و حزب جمهوری اسلامی که نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند.

خطیب نماز جمعه تهران به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان اشاره و تصریح کرد: عدم وابستگی به منابع طبیعی و اتکا به استعداد  نخبگان است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی به حادثه های اخیر اسیدپاشی اشاره و تصریح کرد: حادثه اخیر بسیار دلخراش و زشت و غیر انسانی است و همگان را متاثر کرده و شدیدا این عمل قبیح را محکوم می کنیم و از مسئولات ذیربط می خواهیم که عوامل را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

خطیب نماز جمعه تهران به صدور اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی اشاره و تصریح کرد: به سعودی ها هشدار می دهیم که اعدام شیخ نمر برای آنها گران تمام می شود.

آیت الله موحدی کرمانی به تسلیم شدن صد نفر از اعضای داعش به ارتش عراق اشاره و افزود: بنا به گفته اسیران داعشی، این گروهک تروریستی به اعضای خود داروهای خاصی میدهد که با کسب قدرت، دست به اعمال انتحاری بزنند که از این گروهک تروریستی انجام این کارها هیچ بعید نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری به ائتلاف جهانی ضد داعش اشاره و خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت آمریکا، و نابودی منابع و تاسیسات کشور سوریه هدف اصلی دشمنان در این ائتلاف است
کد خبر: 120638

وب گردی

وب گردی