تهران - ایسکانیوز: بهراد خرازی بازیگری است که با مجموعه مجید دلبندم و سیب خنده چهره شد.این بازیگر که این روزها در لوکیشنی در منطقه اوین مشغول بازی در فیلم شاهزاده و گداست، درباره فعالیت های این روزهایش با خبرنگار ایسکانیوز گفت و گو کرد.

خرازی درباره کم کاری این سال هایش گفت: کم کار نبودم.از ایران رفته بودم. پنج سال برای تحصیل به روسیه  رفتم و سینما خواندم و برگشتم.

شاه زاده و گدا

وی درباره اولین کار تلویزیونی اش اظهار داشت: همه فکر می کنند اولین کار من مجید دلبندم بوده اما قبل از آن در مجموعه سیمای اقتصاد بازی داشتم.البته این مجموعه با سیمای اقتصاد ما که دهه شصت پخش می شد فرق دارد و عنوان برنامه ای است که دهه هفتاد از تلویزیون پخش می شد.در این برنامه در بخش نمایشی استاد و دخترش بازی داشتم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی سیب خنده درباره نقشش در این کار گفت: نقش خواستگار خانواده ای را دارم که حمید لولایی پدر این خانواده است. شاهزاده و گدا فیلمی طنز آمیز است که کمدی موجود در آن، کمدی موقعیت است و حتم دارم کار جذابی از کار در خواهد آمد.

بهراد خرازی در پایان درباره بازی ها و فعالیت های این روزهایش گفت: فیلم تلویزیونی زیر نیم کاسه را با سید وحید حسینی کار کردم. با امین امانی کارگردان سریال پنج دری هم در این سریال کار کردم و این روزها هم در سالن مشایخی مشغول تئاتر مونوپولی در چهار راه حوادث آقای سیروس ابراهیم زاده هستم.

بهراد . پنج دری
کد خبر: 120903

وب گردی

وب گردی