نتانیاهو: تا به تمامی اهداف خود نرسیم؛ جنگ ادامه دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از شکست مفتضحانه در عملیات طوفان الاقصی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت، گرچه اختلاف بین او و وزیر جنگش گالانت سایه سنگین خود را بر این گفتگو انداخته بود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نشست مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در "کریا" مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو برگزار شد اما با وجود آن که وزیر جنگ این رژیم هم در نشست مطبوعاتی مشابهی شرکت کرده بود ولی به گفته شخص نتانیاهو وی حاضر نشد با نخست وزیرش دور یک میز در مقابل خبرنگاران بنشیند و بدین شکل عمق اختلاف و تضاد حاکم بر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پدیدار شد.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در کرانه باختری / آمریکا: احتمال تمدید توقف درگیری‌ها در غزه وجود دارد

بنیامین نتانیاهو در ابتدای سخنان خود ادعا کرد ما مذاکرات بسیار سخت و دشوار و زیر آتش را انجام دادیم به همراه میانجی‌ها فشارهای زیادی را برای بهبود شرایط توافق وارد کردیم.

وی افزود: من در دوره مبادله اسرا تماس‌های روزانه‌ای با کاخ سفید داشتم.

به زعم نتانیاهو تل‌آویو توانست توانستیم شمار افرادی که قرار بود آزاد شوند را بیشتر کنیم اما کار ما تمام نشده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد تا زمانی که به تمامی اهداف خود نرسیم جنگ ادامه خواهد داشت، این کار بدون عملیات زمینی در غزه امکان پذیر نیست.

به گفته نتانیاهو، اسرائیل در حال حاضر هم در جبهه جنوبی و هم در جبهه شمالی در شرایط جنگ و درگیری قرار دارد.

نتانیاهو بدون اشاره به پذیرش خواست حماس در مبادله اسرا مجددا مدعی شد: همچنان به جنگ خود تا تحقق اهدافمان یعنی از بین بردن حماس و آزادی اسرا ادامه می‌دهیم.

به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، فشارهای بین المللی علیه اسرائیل روز به روز افزایش می‌یابد.

او در رابطه با کاهش محبوبیت و نیز اعتراض مردمی نسبت به سیاست هایش در رابطه با شرایط جنگ و آزادی اسرا هم گفت: من با اجازه مردم اسرائیل رهبری آن را به عهده گرفته و در چارچوب نظر سنجی‌ها کار نمی‌کنم.

نتانیاهو از حمایت گسترده بایدن رئیس جمهور آمریکا و بلینکن وزیر خارجه‌اش تشکر کرده و ادعا کرد اختلافاتی هم بین دو طرف وجود دارد.

نتانیاهو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار که پرسیده بود، چه زمانی شهرک نشینان مناطق شمالی می‌توانند به محل سکونت خود بازگرداند، گفت: تا زمانی که امنیت برقرار نشود این کار امکان پذیر نیست و تحقق امنیت هم زمان بر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =