ماجرای استفاده از اسپری فلفل در خوابگاه دانشگاه اصفهان چه بود؟

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد بامداد ۱۱ آذرماه، یک دانشجوی پسر از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی می‌کند، مسئولین دانشگاه معتقد هستند که این دانشجو دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی در کار نبوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی انتشار یک ویدئو که نشان می‌دهد بامداد ۱۱ آذرماه، یک دانشجوی پسر از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی می‌کند، مسئولین دانشگاه معتقد هستند که این دانشجو دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با خواص مهم فلفل تند

بهمن زینلی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص استفاده از اسپری فلفل توسط یکی از دانشجویان در محیط خوابگاه پسرانه دانشگاه اصفهان اظهار کرد: بامداد شنبه، ۱۱ آذر ماه، حدود ساعت ۱:۳۰، دانشجویی از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی کرده است.

وی ادامه داد: در پی این اتفاق، دانشجویان دیگر از اتاق‌های ‌خود خارج شدند و پس از آن حراست دانشگاه نیز در محل حاضر و با این دانشجو برخورد کردند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان، در رابطه با دلیل انجام این عمل توسط این دانشجو، یادآور شد: واحد مشاوره دانشگاه اصفهان تشخیص داده است که این دانشجو مشکل روحی دارد و علاوه بر این مشکل، مقداری استرس و اضطراب هم بر او عارض شده است که به نظر می‌رسد مشکل استرس و اضطراب به خاطر ترس از برخورد ما با او بوده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل، او در حال حاضر، در بخش قلب بیمارستان الزهرا بستری شده است.

زینلی خاطر نشان کرد: این اتفاق حاصل کار یک دانشجوی بیمار بوده است که هیچ قصد و غرض سیاسی نداشته است. به عبارتی، این اتفاق ناشی از یک برنامه‌ سازماندهی شده و مدیریت شده نبوده است.

وی افزود: این دانشجو نیز از ارتکاب این عمل اظهار ندامت کرده و گفته: «نمی‌دانم یک لحظه چه حسی به من دست داد که این عمل را مرتکب شدم!»

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان، نیز یادآور شد: البته برای ما مهم است که این دانشجو برای چه و چطور اسپری فلفل داشته است؟ برای یافتن پاسخ این پرسش دوستان در قسمت حراست باید پیگیر باشند. زیرا اسپری فلفل وسیله‌ای است که انتظار نمی‌رود در دسترس هر کسی باشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1209254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =