باند اراذل و اوباش مسلح در سلماس منهدم شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار رحیم جهانبخش با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری ۷ نفر از اعضای باند اراذل و اوباش سابقه‌دار در سلماس‌ اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی با اقدام اطلاعاتی، اعضای باند اراذل و اوباشی که سابقه جرائم متعدد و نیز ایجاد رعب و وحشت توام با قدرت‌نمایی همراه با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و ... را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک یک زن بخاطر رابطه پنهانی با مرد همسایه

وی، با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای این باند بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی طی یک عملیات ضربتی برای دستگیری این اوباش سابقه دار وارد عمل شدند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه میان پلیس و اوباش، ۳نفر از اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳ نفر نیز جان باختند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند ۷ نفره اراذل و اوباش سابقه دار و مسلح نیز دستگیر شد.

وی یادآور شد: پیرو تاکیدات فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، بار دیگر اعلام می کنیم فرصت جولان به اوباش شرور را نخواهیم داد.

جهانبخش گفت: مردم با تقدیر از خادمان خود در فراجا ، رضایتمندی خود را از اقدام قاطع پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =