خاندوزی:  فعالان اقتصادی در ادارات استان‌ها با تنگ‌نظری‌ها مواجه هستند

وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه می‌دانیم فعالان اقتصادی در کف ادارات استان‌ها و شهرستان با مشکلات، چالش و بعضا تنگ‌نظری‌ها مواجه هستند، گفت: در تلاشیم با همتی که بین ما و تولیدکنندگان به عنوان ید واحده وجود دارد بر این مسئله غلبه می‌کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیداحسان خاندوزی در جمع فعالان اقتصادی ابهر و خرم‌دره، اظهار داشت: برخلاف تجربه‌ای که فعالان اقتصادی از شش سال قبل ذکر کردند، تلاش‌ها بر این است که بدون اینکه کارگروهی تشکیل داده و این فعالان را به جای دیگر حواله دهیم، درخواست‌ها را مستقیما به بالاترین مقام‌های مسئول مرتبط ارجاع دهیم.

بیشتر بخوانید

خاندوزی: پروژه‌های نیمه کاره با مولدسازی تعیین تکلیف می‌شود

وی با توضیح اینکه دستگاه‌های اجرایی خودشان مهم‌ترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند، تاکید کرد: مشکلات اعلام شده توسط فعالان اقتصادی باید با همت جدی پیگیری شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه منطقه ابهر و خرمدره به لحاظ هر آنچه که خدا موهبت کرده و سرمایه انسانی و همچنین تولیدکنندگان قوی ظرفیت‌های بسیاری بالایی دارد، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که نظام اداری و اجرایی کشور غالباً دست و پای فعال اقتصادی را می‌بندد و چندان اجازه فعالیت زیاد نمی‌دهد.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی، اذعان کرد: تلاش‌ها در وزارت اقتصاد با قوانین خوبی که مجلس شورای اسلامی وضع کرده است این بوده که سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط شکسته شود.

خاندوزی با تأکید بر اینکه می‌دانیم فعالان اقتصادی در کف ادارات استان‌ها و شهرستان با مشکلات، چالش و بعضا تنگ‌نظری‌ها مواجه هستند، ادامه داد: در تلاشیم با همتی که بین ما و تولیدکنندگان به عنوان ید واحده وجود دارد بر این مسئله غلبه می‌کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان از افسران اصلی جنگ اقتصادی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوران سخت با سربلندی به پایان برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =