آتش‌سوزی گسترده انبار پشم شیشه در خیابان امیرکبیر + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا در خیابان امیر کبیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا (پشم شیشه) در خیابان امیرکبیر تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی عالی‌نسب بستان‌آباد + عکس

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳ و یک دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در خیابان امیرکبیر تهران در نرسیده به میدان امام خمینی(ره) اعلام شد که در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبانی در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان شهرداری و ستاد بحران نیز در در محل حضور پیدا کرده‌اند، گفت: محل آتش‌نشانی چند باب مغازه در وسط پاساژ است که چیزی شبیه یک انبار بزرگ در حدود ۷۰۰ متر پر از وسایل پلاستیکی و پشم شیشه و مواد قابل اشتعال می‌باشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۳ دقیقه به محل رسید، ادامه داد: آتش‌نشانان مدتی است از چند طرف عملیات را آغاز کردند و تا این لحظه به آتش اجازه پیشرفت ندادند.

مصدومیت ۲ آتش‌نشان

ملکی اضافه کرد: در این حادثه تابحال ۲ نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند و فعلا خبری از مصدوم و یا تلفات احتمالی در دست نیست.

وی گفت: بخش زیادی از عملیات اطفا انجام شده است ولی هنوز کماکان شعله‌هایی وجود دارد و ان‌شاالله عملیات به زودی وارد مرحله لکه‌گیری خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان امیر کبیر

سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۱۳:۱۰ ظهر امروز در محدوده خیابان امیرکبیر نرسیده به سعدی یک باب ساختمان دچار حریق شده است.

وی گفت: تیم های منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ جهت روان سازی ترافیک به همراه عوامل آتش نشانی جهت اطفای حریق در موقعیت حضور دارند.

سرهنگ شریفی افزو: به همین دلیل و به خاطر به وجود نیامدن گره ترافیکی و افزایش حجم خودروها در این مسیر از ساعت ۱۳:۲۰ در خیابان امیرکبیر از تقاطع سرچشمه، قبل از سعدی محدودیت تردد اعمال شده است.

وی از رانندگانی که در این مسیر در حال تردد هستند خواست با توجه به حادثه بوجود آمده به توصیه های تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل توجه و از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =