رونق بازار سیاه بلیت کنسرت‌های موسیقی/ رقم‌های نجومی که به جیب دلالان می‌رود

همزمان با رونق کنسرت‌های موسیقی بازار سیاه فروش بلیت‌ها توسط دلالان و سودجویان نیز داغ‌ شده، موضوعی که موجب رنجش خاطر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، روزهای سرد و زمستانی تهران با برگزاری کنسرت‌های متعدد در ژانرهای مختلف همراه شده و این نشان از آن دارد که خوشبختانه کنسرت‌های موسیقی جانی دوباره گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

فراز و نشیب‌های زندگی تتلو / خواننده پرحاشیه‌ای که می‌توانست یکی از نوابغ موسیقی باشد

اگر این روند ادامه‌دار باشد می‌تواند به‌عنوان یک نقشه‌راه، اتفاق‌های خوبی را برای موسیقی کشور رقم بزند اما در این بین برخی دلالان و سودجویان اوضاع را بر وفق مراد خود دیده سعی بر این داشته‌اند تا از فرصت استفاده کرده و از سفره‌ای که پهن شده لقمه‌ای هم سهم خود کنند.

متاسفانه موضوعی که این روزها موجب رنجش و آزردگی خاطر بسیاری از طرفداران موسیقی شده، این است که هنگام خرید بلیت کنسرت حتی در همان ساعات اولیه با عبارت "بلیت تمام شد" روبرو شده و نمی‌توانند بلیت‌ها را تهیه کنند. اما مشکلات ناشی از فروش بلیت به همین‌جا ختم نمی‌شود و موضوع عجیب آنجاست که همان بلیت‌ها با قیمت‌های نجومی و خارج از تصور سر از بازار سیاه در می‌آورند که البته این معضل تازه‌ای نیست و پیش از این نیز در کنسرت‌های مهم و بزرگ وجود داشته است.

کسنرت علیرضا قربانی از آن دسته کنسرت‌هایی است که چندین بار با این معضل روبرو شده، به طوری که بلیت‌فروشی این کنسرت در همان ساعات ابتدایی با اختلال مواجه شد تا جایی که دیگر امکان خرید وجود نداشت، اما نکته عجیب آنجاست که با وجود بروز چنین مشکلی تعدادی از بلیت‌های این کنسرت وارد جریان فروش بازار سیاه شد و به قیمت‌هایی نامتعارف به فروش گذاشته شد. به طوری که قیمت پایه بلیت‌های این کنسرت که حداقل ۳۹۵ و حداکثر ۷۹۵ هزارتومان بود، در بازار سیاه تا ۷ میلیون تومان هم در حال فروش است!

موسیقی

به گزارش ایسکانیوز، برگزاری کنسرت‌های بزرگ همیشه با حاشیه‌هایی همراه بوده و فروش بلیت در بازار سیاه هم معضلی است که همیشه وجود داشته و گویی قرار هم نیست که به این‌زودی‌ها به پایان برسد، اما انتظار می‌رود مسئولان هر چه زودتر فضایی قانون‌مند را به منظور بهره‌مندی حداکثری برای طرفداران هنر موسیقی فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =