برهانی: اعتقاد دارم برای تیم ملی و فوتبال‌مان زحمت زیادی نکشیدیم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمی خوب با کادر فنی بادانشی داریم گفت: اعتقاد دارم برای تیم ملی و فوتبال‌مان زحمت زیادی نکشیدیم. تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی ازبکستان با برنامه عمل کردند و طبیعی است که از ما جلوتر باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرش برهانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جزیره کیش با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تیم خوب و یکدستی داریم و همه انتظار داریم که این تیم به فینال جام‌ملت‌های آسیا برسد اما باید واقع بین بود چراکه باید دید برای این تیم چه کرده‌ایم؟

وی ادامه داد: اعتقاد دارم برای تیم ملی و فوتبال‌مان زحمت زیادی نکشیدیم. تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی ازبکستان با برنامه عمل کردند و طبیعی است که از ما جلوتر باشند. امیدوارم با این کادر فنی و بازیکنانی که از بهترین‌های فوتبال ما هستند، بهترین نتیجه را بگیریم.

او در خصوص بازی تدارکاتی و دوستانه ایران با بورکینافاسو یادآور شد: فکر نمی‌کردم آنها تا این حد خوب باشند، بازی خوبی از آب درآمد و در آستانه این مسابقات به درد تیم ملی می‌خورد. به نظرم این بازی به شکلی بود که کادر فنی توانست به اهداف خود دست یابد و امیدوارم در جام‌ملت‌ها روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه داشته باشد.

برهانی گفت: از همان روز اولی که وارد جام‌ملت‌های آسیا می‌شویم باید جدی و مصمم به میدان برویم. هیچ بازی را نباید دست کم گرفت چرا که طبعات خاص خود را دارد و اگر بازیکنان در این خصوص ساده اندیشی کنند شاید به بحران خورده و دچار مشکل شوند، مانند همان اتفاقی که برای ما در جام ملت‌های آسیا اتفاق افتاد و حتی نزدیک بود حذف شویم.

وی در مورد کادر فنی و شرایط موجود تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران است، ما امید داریم با او بهترین نتیجه را بگیریم،‌او به کاری که می‌کند واقف است و می‌داند چه می‌خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =