باند حرفه‌ای قاچاق چوب در آمل متلاشی شد

مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی در جریان مانور مشترک، موفق شدند باند حرفه ای قاچاق چوب در شهرستان آمل را شناسایی و متلاشی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از متلاشی شدن باند قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: از شب گذشته لغایت بامداد چهارشنبه ۲۰ دی ماه، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان آمل با همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی مازندران و پلیس آگاهی شهرستان آمل، در جریان مانور مشترک، از کارگاه های چوب بری و مراکز دپوی چوب بصورت سرزده بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

علی اصغر اسماعیل زاده افزود: در این مانور و بازدید مشترک، بالغ بر ۶ مترمکعب چوب جنگلی قاچاق از گونه‌های افرا، ممرز و توسکا از کارگاه های چوب بری کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه عوامل قطع و تبدیل درختان شناسایی شدند، ادامه داد: چند نفر از اتباع غیرمجاز که در کارگاه‌های چوب بری مشغول بکار بودند و در عرصه‌های جنگلی نیز اقدام به قطع درختان داشتند، دستگیر شدند.

اسماعیل زاده گفت: پس از تنظیم پرونده و ارجاع به مرجع قضایی، دیگر افراد مرتبط با این باند قاچاق چوب شناسایی و برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی هدف از این مانور را پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب عنوان کرد و افزود: با همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی با مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، سرجنگلبانی امام زاده عبداله و عوامل حفاظتی شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ، باند قاچاق چوب متلاشی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =