میانگین سنی بالا نقطه اصلی ضعف تیم ملی / لژیونرها برگ برنده ایران در مسابقات پیش‌رو  هستند

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: میانگین سنی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نقطه ضعف ما در رقابت‌ها خواهد بود، قطعا امیر قلعه‌نویی از این موضوع اطلاع دارد و اگر بعد از جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی باقی بماند باید زمینه جوان‌گرایی را در تیم ملی ایجاد کند.

منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت تیم ملی ایران اظهار کرد: امیر قلعه نویی بازیکن‌های بسیار خوبی را روانه مسابقات کرده است، تیم ملی تعداد زیادی لژیونر در ترکیب خود دارد و همین موضوع برگ برنده آنها در مسابقات پیش‌رو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال نسل طلایی خودش را دارد / لزوم استفاده از بازیکنان تاثیرگذار برای قهرمانی در جام ملت‌ها

کارشناس فوتبال در رابطه با احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: ایران بازیکنان بسیار خوبی در خط هافبک و خط حمله خود دارد و همین موضوع باعث می‌شود که شاگردان امیر قلعه نویی یک سر و گردن از بقیه رقبا بالاتر باشند، تیم ملی فوتبال باید از این فرصت استفاده کند و قهرمان جام ملتهای آسیا شود.

رشیدی در مورد میانگین سنی بازیکنان تیم ملی بیان کرد: این موضوع نقطه ضعف ما در رقابت‌ها خواهد بود، قطعا امیر قلعه‌نویی از این موضوع اطلاع دارد و اگر بعد از جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی باقی بماند باید با خط زدن بازیکنان بالای سی سال، زمینه جوان‌گرایی را در تیم ملی ایجاد کند.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره مدعیان دیگر جام ملت‌های آسیا افزود: کره جنوبی بیش از هفت بازیکن تاپ را در ترکیب خود قرار داده است که در لیگ های مطرح اروپایی بازی می‌کنند، این بازیکنان قدرت بسیار بالایی در کار های تاکتیکی دارند، از طرف دیگر ژاپن در سال‌های اخیر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است و به نظر می‌آید ژاپن هم تیمی فراتر از آسیا برای خود ساخته است و قطعا آنها به همراه کره جنوبی می‌توانند از مدعیان جدی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =