مدارس کدام استان‌ها روز شنبه ۲۳ دی‌ماه تعطیل است؟

به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های تعدادی از استان‌های کشور روز شنبه غیرحضوری شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سرمای هوا و لغزندگی معابر موجب تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی مدارس سیاست دولت نیست

تا جایی که، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح در فیروزکوه، دماوند و رودهن به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

کودکستان‌ها هم در این سه منطقه تعطیل است.

فعالیت مدارس ابتدایی استان قم مجازی شد

همچنین، ستاد مدیریت بحران قم نیز جمعه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیر حضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز شنبه ۲۳ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد. در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده‌ است:‌ با توجه به برودت دما و وارونگی در روز شنبه مورخ ۲۳ دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:‌ لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی، برگزار می‌شود.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌ هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی اردبیل مجازی شد

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش فعالیت‌های آموزشی پیش‌دبستانی و دوره‌های ابتدایی اردبیل غیرحضوری شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه 23 دی ماه 1402 برخی از مدارس استان اردبیل تعطیل اعلام شدند.

به دلیل وزش باد و برودت هوا در اردبیل فعالیت‌های آموزشی دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح تعطیل شدند.

ضمناً قابل تاکید است که تمام مدارس تعطیل اعلام شده‌ فعالیت و تکالیف خود را به‌ صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =