تهران-ایسکانیوز: رئیس بازرگانی اتاق ایران و چین با اشاره به مسئولیت کشور در قبال دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل کرده‌اند گفت: فراهم کردن محیط کارآفرینی از بسترهای لازم برای بازگشت اساتید است.


عسگراولادی، رییس بازرگانی اتاق ایران و چین، در پاسخ به سئوال خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص مدیریت استراتژیک بازگرداندن اساتید دانشگاه به ایران گفت: خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که دانشجوهای ما که برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی سفر کرده بودند درحال بازگشت به کشور هستند.


وی با اشاره به فراهم کردن بسترهای لازم برای این اساتید افزود: ما باید زمینه های لازم برای فعالیت اساتید را فراهم کنیم، به این ترتیب که آن هایی که پول دارند بستر سرمایه گذاری را برایشان فراهم کنیم و افرادی که سرمایه کافی را ندارند زمینه های لازم برای همکاری در پروژه های سرمایه گذاران داخلی را فراهم نماییم.


وی ادامه داد: ما در قبال این افراد مسئولیم و وظیفه داریم با فراهم کردن بستر لازم زمینه‌های بازگشت این افراد به کشور را فراهم کنیم.


عسگراولادی افزود: ما باید قدردان افرادی که رفتند و صاحب علم شدند و برای خدمت به کشور عزیزمان بازگشته اند باشیم و وظیفه ی ماست که محیط کارآفرینی را برایشان فراهم کنیم.

کد خبر: 121562

وب گردی

وب گردی