بهادری جهرمی: بنزین گران نمی‌شود

سخنگوی دولت گفت: تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است.

بیشتر بخوانید:

بهادری جهرمی: عدالت در افزایش حقوق‌ها باید متوسط باشد

بهادری جهرمی افزود: بعد از اینکه چندین ماه است از شرایط کرونایی عبور کرده و به اوضاع عادی رسیده‌ایم، آن ستاد کان‌لم‌یکن شده است و موضوع ذخیره بنزین کارت‌های سوخت هم به وضعیت عادیِ شش ماه ذخیره برگشت؛ در عین حال تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت امور خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دوجانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرگی بین ایران و اندونزی به تصویب هیات وزیران رسید که به مجلس ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد در راستای کاهش بنگاهداری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیر بانکی بانک‌ها بود که به تصویب هیات وزیران رسید تا فرآیند واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی تسهیل شود.

کد خبر: 1217145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =