۱۳ هزار نفر از نامزدهای انتخابات تائید صلاحیت شدند

معاون وزیر کشور با بیان این که ۱۳ هزار نفر از نامزدهای انتخابات تائید صلاحیت شدند، گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم و در بحث انتخابات، امانت‌داری و صیانت از آرا مردم است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمدتقی شاهچراغی امروز، ۱۳ بهمن‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: صلاحیت بیش از ۱۳ هزار نفر از نامزدهای انتخابات ۱۱ اسفند تاکنون در کشور تائید شده است.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه موقت تهران: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها حق‌الناس را در نظر می‌گیرد

وی با بیان اینکه تا ۱۹ بهمن‌ماه پایان زمان بررسی صلاحیت‌ها امکان اضافه شدن اسامی وجود دارد، افزود: مسئولان برگزارکننده انتخابات برای برگزاری مطلوب انتخابات آمادگی کامل دارند.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: این انتخابات با توجه به حوادثی که پیرامون کشورمان رقم خورده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

شاهچراغی با اشاره به برگزاری انتخابات در لرستان، اضافه کرد: این استان به لحاظ برنامه‌ریزی و اجرا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و آماده اجرای انتخابات پیش رو است.

وی تصریح کرد: لرستان دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت است و نظرسنجی‌های گروه‌های مختلف در کشور بیانگر توجه ویژه مردم به مشارکت است زیرا مشارکت قوی، مجلس قوی را به دنبال دارد و مشارکت امنیت ساز است و چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم و در بحث انتخابات، امانت‌داری و صیانت از آرا مردم است.

شاهچراغی اظهار کرد: آن چیزی که از مجریان انتظار می‌رود، همدلی و همراهی با آحاد مردم و ایجاد آرامش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =