مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت دهه فجر در شهرکرد برگزار شد

مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های میزبان و دانشگاه‌های پیام نور مرکز شهرکرد، فرهنگیان، علمی کاربردی، دانشگاه شهرکرد و آموزشکده فنی دختران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر برگزار شد.

این مراسم با حضور هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های میزبان و دانشگاه‌های پیام نور مرکز شهرکرد، فرهنگیان، علمی کاربردی، دانشگاه شهرکرد و آموزشکده فنی دختران برگزار شد.

مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت دهه فجر در شهرکرد برگزار شد

مراسم پیاده‌روی، ابتدا از محل قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز و با حرکت به سمت قبور شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پایان یافت.

مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت دهه فجر در شهرکرد برگزار شد

هم‌چنین ضمن غبارروبی، گلباران قبور شهدای والا مقام گمنام دفن شده در دو دانشگاه میزبان، سخنرانی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت دهه فجر در شهرکرد برگزار شد

مراسم پیاده‌روی دانشگاهیان بمناسبت دهه فجر در شهرکرد برگزار شد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خطاب به هموطنان مخصوصاً جامعه دانشگاهی، گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است؛ روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.

وی افزود: این دهه مبارک، فرصتی است که به یاد آوریم امنیت، استقلال و قدرت ایران امروز، مرهون خون شهدای عزیزی است که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گشته است. در این چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته و آنچه در مقطع حساس کنونی باید به آن توجه داشت، حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان ایران است.

ابراهیم رحیمی یادآور شد: مردم غیور ایران می‌بایست ضمن بزرگداشت ایام دهه فجر، و حضور در راهپیمایی 22بهمن، خود را برای مشارکت در انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند تا این اقدام زیبا، تداوم‌بخش مسیر عزت ایران اسلامی عزیز و مانع از نفوذ دشمن به این کشور افتخارآفرین باشد.

خبرنگار: حمیدرضا رجبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1219628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =