سوت پایان جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه پس از هفت روز و اکران ۱۸ فیلم در سینما آزادی و فرهنگ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه با اکران آخرین سانس، به کار خود پایان داد.

این جشنواره که از روز شانزدهم بهمن ماه در دو سینمای فرهنگ و آزادی شهر کرمانشاه آغاز شد هر روز شاهد سه سانس اکران با موضوع‌های متفاوت بود.

دست ناپیدا، مجنون، بهشت تبهکاران، نپتون، آسمان غرب، آپاراتچی، صبح اعدام، شور عاشقی، احمد، ببعی، آبی روشن، قلب رقه، شه‌سوار، تابستان همان سال، پرویزخان، ملکه آلیشون، آغوش باز و میرو از جمله فیلم های اکران شده در جشنواره فیلم فجر چهل و دوم استان کرمانشاه بوده است.

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری رویدادهای فرهنگی مختلف در استان، اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و فیلم فجر از جمله جشنواره‌های پررونق و بسیار خوب در استان است.

وی ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی در سطح استان تداوم پیدا خواهد کرد.

جلالی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی مختلفی در اجرای این برنامه ها همکاری دارند، عنوان کرد: بنا داریم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در استان بگونه‌ای عمل کنیم که تمام شهروندان شاهد رخدادهای فرهنگی فاخر و جذاب باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =