سید نظام موسوی: باید گام‌های مجلس یازدهم در دوره بعدی تکمیل شود

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه در مجلس فعلی کارهای بزرگی انجام شد،گفت: نیازمندیم قدم‌های این مجلس در مجلس بعدی تکمیل شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدنظام‌الدین موسوی روز چهارشنبه در همایش جمعیت زاگرس‌نشینان ایران اسلامی گفت: امروز در منطقه غرب آسیا بدون نظر جمهوری اسلامی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. امروز می‌بینیم محور مقاومت هر زمان که اراده کند باب‌ المندب و دریای سرخ را می‌بندد و قدرت‌های غرب نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی حسین شریعتمداری از انتخابات مجلس دوازدهم

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی هستیم، گفت: مجلس فعلی کارهای بزرگی انجام داد و رهبری این مجلس را انقلابی خواندند و دشمنی‌هایی که با این مجلس از سوی دشمنان انجام می‌شود به دلیل اقدامات آن است.

موسوی ادامه داد: نیازمند این هستیم اقدامات این مجلس در مجلس بعدی تکمیل شود. باید یک ایده مرکزی در مجلس آتی شکل بگیرد که بخشی از مشکلات مردم محروم و مستضعف را حل کند. مردم مطالبات معیشتی و اقتصادی درست و به‌ جایی دارند و ما هم با این مشکلات و دغدغه‌ها آشناییم.

وی افزود: مجلس باید ریل‌گذاری دقیقی از منظر اقتصادی داشته باشد و نظارت دقیقی هم انجام دهد تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود و مجلس بعدی باید چنین اقدامی را عملی و نهایی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =