اختتامیه جشنواره شعر صحیفه سجادیه به میزبانی قشم برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام سجاد(ع) اختتامیه سومین جشنواره شعر صحیفه سجادیه در دانشگاه آزاد واحد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام سجاد(ع)، جشنواره شعر صحیفه سجادیه با حضور مسئولین دانشگاه آزاد، دانشجویان، دانش آموزان سما و شاعران برگزیده جشنواره، در واحد قشم برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان این دوره تقدیر به عمل آمد و همچنین از کتاب شعر گرد آمده از اشعار برگزیده سه سال اخیر رونمایی شد.

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ائمه اطهار مورد احترام همه‌ی ما هستند، جایگاه علمی و فقهی این بزرگواران برای همه آشکار است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه محلی برای توسعه‌ی علم و محور تحول در جامعه است و اگر جامعه‌ای بخواهد به معنی واقعی متحول شود باید از نظام آموزشی در مدارس و دانشگاه شروع کند.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند محور اصلی توسعه باشد، تصور برخی از افراد از توسعه، اقتصادی است. در صورتی که پیش زمینه و لزوم توسعه اقتصادی، توسعه علمی، انسانی و اجتماعی است، که همه از آموزش سر چشمه می‌گیرد، و اگر این توسعه انسانی مطلوب اتفاق بیفتد بدون شک توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین مجموعه‌ی آموزش عالی کشور است و تقریبا نزدیک به دو برابر مجموعه وزارت علوم دانشجو دارد و بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و نقش بی بدیلی در توسعه جامعه ایفا کرده است.

خبرنگار: زهرا بکروی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =