جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس سال آینده در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مهدی آذر پندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور از برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس در سال آینده با میزبانی خراسان‌شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی ، صبح امروز مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور در دیدار با اهالی فیلم و عکس خراسان‌شمالی اظهارکرد: انجمن سینمای جوان در خراسان‌شمالی ملموس نبوده و هر ساله شاهد برگشت بودجه در نظرگرفته شده برای انجمن سینمای جوان استان بوده‌ایم و لازم است هنرمندان با تولید آثار، زمینه را برای حمایت انجمن سینمای جوانان کشور از خراسان‌شمالی فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت انجمن سینمای جوانان کشور، تولید و فلسفه وجودی این انجمن، آموزش در خدمت تولید است، خواستار همراهی و همکاری فیلم سازان و عکاسان با انجمن سینمای جوان استان شد و از افزایش ۲ برابری بودجه انجمن استان در سال جاری خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون تومان بودجه به انجمن تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور باتوجه‌ به اینکه اولویت انجمن سینمای جوانان کشور، پیچینگ (معرفی کوتاه و جذاب ایده) است، افزود: پیچینگ در استان باید تا دهم اسفند ماه برگزار شود.

وی همچنین از میسر نبودن تجهیزات در انجمن‌ها باتوجه‌ به تعدد انجمن‌ها و هزینه‌های بالا و سنگین برای خرید تجهیزات، سخن گفت و ادامه داد: حمایت‌های انجمن در قالب تخصیص اعتبار و بودجه مورد نیاز برای ساخت فیلم به فیلم‌ساز بر اساس شرایط و ضوابط موجود صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول از برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس در خراسان‌شمالی در نیمه دوم سال آینده به شرط تامین اسکان و پذیرایی استان میزبان خبرداد و افزود: تامین اعتبار جوایز و برگزاری نیز بر عهده انجمن سینمای جوانان ایران خواهد بود.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1221120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =