انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است

حسن ناهیدی گفت:انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است و این اقتدار در منطقه و فرامنطقه ای و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۲ مرکز انتخابیه اسفراین و بام و صفی‌آباد اظهار کرد: این شهرستان در سنوات گذشته حضور حداکثری در انتخابات داشته و اسفراین همیشه در این موضوع خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه انتخابات، فرصتی برای مردم است تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، گفت: انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است و این اقتدار در منطقه و فرامنطقه ای و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود..

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی افزود: انتخابات با مشارکت حداکثری مردم مشروعیت و مصونیت نظام و دولت را در دو بُعد داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

ناهیدی بر نقش و جایگاه جوانان و بانوان در مشارکت انتخابات اشاره داشت و تصریح کرد: در این دوره جوانان و بانوان حضور موثری در مشارکت افزایی انتخابات داشته و بیشتر از دیگران احساس مسئولیت برای این مهم دارند.

وی گفت: انتخاب اصلح باعث مجلس قوی خواهد شد و مجلس قوی منجر به ایران قوی می‌شود و انتخابات ظرفیتی است که مشارکت مردم را محک می‌زند.

معاون سیاسی همچنین بر تسهیل روند رأی‌گیری برای رأی دهندگان در این دوره از انتخابات اشاره داشت و افزود: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رأی دهندگان، معتبر هستند و برای رأی به نامزدهای مجلس شورای اسلامی و هم داوطلبین مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می‌شود.

ناهیدی با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای مجریان حاضر در روند انتخابات انجام شده است، تصریح کرد: با آموزش نیروی انسانی، میزان بهره‌وری و توان استفاده از تجهیزات و امکانات و توانمندسازی افراد محقق می‌شود.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1221420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =