قالیباف: انتخابات مطمئن‌ترین مسیر برای تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف است

رئیس مجلس، گفت: انتخابات نزدیک‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر برای تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف است که می‌توانیم با اولویت مسائل اقتصادی در مجلس دوازدهم نسبت به آن انجام وظیفه کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه، 7 اسفندماه) در مراسم تجدید پیمان اعضای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضرت امام خمینی(ره) گفت: خداوند را شاکرم که در ایام نیمه شعبان توفیق پیدا کردم در جمع خواهران و برادران انقلابی خود که در لیست ائتلاف جبهه انقلاب قرار داریم، در حرم حضرت امام(ره) حضور یابیم و با ایشان میثاق ببندیم که اگر اراده پروردگار بزرگ بر این قرار گرفت که مردم شریف، انقلابی و متدین شهر تهران ما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند و توفیق خدمت را پیدا کردیم، متعهد باشیم که راه امام (ره) و شهدا را پیش برده و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

آزمون دشوار رائفی‌پور؛ فساد ستیزی یا تضعیف قالیباف؟

وی افزود: حضرت امام (ره) به گردن ما حق معنوی و سیاسی دارد و ما مکلف هستیم طبق مکتب ایشان حرکت کنیم. هنگامی که رهبر معظم انقلاب، مکتب امام (ره) را در این حرم برای ما تبیین فرمودند از معنویت، عدالت و عقلانیت گفتند و این ما هستیم که باید راه شهدا را تحت رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب برای مردم نجیب، شریف و صبور کشورمان با عقلانیت دینی و ایجاد توازن میان معنویت، عدالت و عقلانیت کشور پیش ببریم.


رئیس مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: در این مسیر، پنجره انتخابات نزدیک‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر برای تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف است که می‌توانیم با اولویت مسائل اقتصادی در مجلس دوازدهم نسبت به آن انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =