کلاس‌های درس دانشگاه آزاد ایلام، صحنه گفت‌وگوهای انتخاباتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از اختصاص ۱۵ دقیقه از کلاس‌های درس واحدها و مراکز این استان به موضوع انتخابات همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف تبیین ضرورت‌ها و در راستای تحقق مشارکت حداکثری دانشجویان صورت گرفته است.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه این دانشگاه فعال‌ترین دستگاه استان در حوزه انتخابات و جهاد تبیین برای درک ضرورت مشارکت حداکثری مردم است، افزود: با توجه به حجم بالای برنامه‌های انتخاباتی در این دانشگاه، صدا و سیمای مرکز ایلام به صورت روزانه به پوشش این برنامه ها و تهیه گزارش از اساتید و دانشجویان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۷ درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام با اجرای آمایش/ تولید بیش از ۲ تن قارچ دکمه‌ای در واحد مهران

وی با اشاره به فعالیت تشکل‌های دانشجویی در این استان ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی تا کنون چندین جلسه تریبون آزاد دانشجویی را برگزار کرده‌اند ضمن اینکه مناظره‌های انتخاباتی هم به صورت مشترک با دیگر دانشگاه‌ها برگزار و یا در حال برگزاری است.

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه مرتبط با انتخابات

ناصری با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲۰ برنامه مرتبط با انتخابات در دانشگاه آزاد ایلام برگزار شده است، خاطرنشان کرد: جلسات تبیینی بسیاری نیز با موضوع ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات توسط معاونت فرهنگی برگزار شده است ضمن اینکه تولید محتوای انتخاباتی در فضای مجازی نیز به صورت پیوسته در حال انجام است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در سیاست‌های انتخاباتی خود، دعوت به حضور و مشارکت حداکثری و نیز رعایت اصل بی‌طرفی را با جدیت دنبال می‌کند و در انتخابات پیش رو له یا علیه هیچ نامزدی عمل نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با آغاز تبلیغات انتخاباتی در هفته جاری، ۱۵ دقیقه از کلاس‌های درس در واحدهای دانشگاه آزاد استان ایلام به موضوع انتخابات اختصاص یافته و در این مدت زمان اساتید به تبیین ضرورت‌ها می‌پردازند و این تصمیم به کل استان و مراکز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات توسط تشکل‌های استادی نیز در واحدهای این استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این نشست‌ها و برنامه های انتخاباتی بار هزینه‌ای چندانی برای دانشگاه نداشته و صرفا برای پذیرایی هزینه مختصری شده است.

ناصری اضافه کرد: با توجه به اینکه استان ایلام دارای بافت ایلی و قبیله‌ای است همواره در انتخابات‌ها جزو استان‌های با مشارکت بالا بوده و رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: امسال شاهد حضور پررنگ دانشجویان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود چرا که تجربه برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجوی و مناظره های انتخاباتی و سایر برنامه های انتخاباتی دانشگاه، این مسیر روشن را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =