رونمایی از خط رباتیک مونتاژ تراکتور با مشارکت دانشگاه آزاد تبریز و تراکتورسازی ایران

خط رباتیک مونتاژ تراکتور با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم رونمایی از پروژه های جدید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مصطفی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی، دکتر آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز برگزار شد.

در این مراسم، اولین سیستم حمل و نقل درون کارگاهی رباتیک (AGV) کشور به صورت رسمی رونمایی شد و به بهره برداری رسید. با این اقدام مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و گروه صنعتی تراکتورسازی، ایران در جمع کشورهای دارنده دانش فنی سیستم حمل و نقل درون کارگاهی رباتیک قرار گرفت.

دکتر طهرانچی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: امروز شاهدیم که فعل خواستن تعامل و ارتباط دانشگاه و صنعت به ثمر نشست. دانشگاه و صنعت سالهاست که می خواستند به این نقطه برسند و باور مسئولان تراکتورسازی ایران و پاسخگویی دانشگاه آزاد اسلامی به نیاز این صنعت، باعث شد امروز این موفقیت به دست آید.

وی ادامه داد: این اتفاق مبارک، در صنایع مختلف می تواند منشأ تحول باشد. بسیار خوشحالیم که این حرکت مثبت به نتیجه رسیده است. سیستم حمل و نقل درون کارگاهی رباتیک یک امر عمومی در صنایع مختلف است و می تواند در عرصه های دیگر صنعت مورد استفاده و کاربرد قرار گیرد.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سالها مقام های برتر مسابقات رباتیک را از آن خود کرده بود و این اتفاق فرصتی شد تا دانش و فناوری دانشگاه به خدمت صنعت درآید و آن را به فعلیت برسانیم. علاوه بر این، طرح های متنوع دیگری نیز در دانشگاه آزاد اسلامی در تعامل با صنعت درحال اجراست.
انتهای پیام/

کد خبر: 1223535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =