بهشت زهرا پنجشنبه و جمعه آخر سال شبانه‌روزی می‌شود

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران از باز بودن درهای اصلی این آرامستان در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سال به روزهای آخر نزدیک می‌شود و همچون سال‌های گذشته مسئولان سازمان بهشت زهرا در حال تدارک برنامه پنجشنبه و جمعه آخر سال هستند. آن طور که جواد تاجیک اعلام کرده است: «برای رفاه بیشتر شهروندان قرار است پنجشنبه و جمعه آخر سال درهای اصلی این آرمستان شبانه روز باز باشد. البته این موضوع هنوز در شورای تامین تایید نشده است و در صورت موافقت حتما اطلاع رسانی عمومی صورت می گیرد.»

بیشتر بخوانید:

قیمت قبر در بهشت زهرا(س) ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

او با بیان این که در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و خدماتی هم تمهیداتی پیش بینی شده است، تاکید کرد: «در سال تحویل هم برنامه ویژه این به صورت متمرکز در گلزار شهدا برگزار می‌شود. البته شهروندان می‌توانند در قطعات عمومی و کنار مزار عزیزان سفر کرده مراسم سال تحویل داشته باشند.»

تاجیک به برنامه‌های ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: «در این روزها هم بنا به درخواست شهروندان برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده که به صورت متمرکز در گلزار شهدا برگزار می شود. شب‌های پنجشنبه و جمعه ماه رمضان هم درهای اصلی بهشت زهرا برای زیارت گلزار شهدا باز است و در شب‌های قدر هم این کار انجام و عموم شهروندان می‌توانند دعای شب قدر را کنار مزار عزیزان خود تلاوت کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1223879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =