چالش جدی در آستانه دربی/ درخواست مهم از استقلال و پرسپولیس

در آستانه برگزاری صدوسومین دربی پایتخت، اطلاعیه‌ای از جانب هیئت فوتبال استان تهران منتشر شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هیئت فوتبال استان تهران در آستانه برگزاری یکصدوسومین شهرآورد پایتخت، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بیشتر بخوانید:

قیمت نجومی بلیت دربی در بازار سیاه + عکس

«بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که عموم علاقه‌مندان و دوستداران فوتبال اطلاع دارند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان ذی‌ربط، قرار است شهرآورد پایتخت چهارشنبه شب مورخ ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شود.

لازم به یادآوری است که هیئت فوتبال استان تهران به‌عنوان یکی از متولیان اصلی برگزاری این رقابت، همچون سنوات گذشته آمادگی کامل خود برای انجام این بازی را اعلام می‌دارد. لذا همه عوامل اجرایی و مسئولان برگزاری هیئت فوتبال استان تهران ضمن توجیه کامل نسبت به حساسیت‌های حاکم بر این دیدار، ساعت‌ها پیش از شروع بازی دو تیم پرطرفدار پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران حضور خواهند یافت و مقدمات برگزاری این تقابل را برای دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تماشاگران پرشور فوتبال ایران فراهم خواهند کرد.

ضمن توفیق روزافزون برای مسئولان، مربیان و بازیکنان دو باشگاه قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران تأکید می‌دارد که دوری از تنش‌ها و حواشی به برگزاری هرچه بهتر این دیدار مهم کمک قابل توجهی می‌کند و انتظار است متولیان دو باشگاه همچون همیشه کمال همکاری را با عوامل برگزاری این بازی داشته باشند.

همچنین از هواداران خونگرم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخواست می‌شود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با دوری از رفتارهایی که موجب برهم خوردن نظم و انضباط این بازی می‌شود، همچون همیشه که یار و یاور برگزارکنندگان فوتبال ایران بوده‌اند، چهارشنبه شبی خاطره انگیز را رقم زده و ضمن کمک به برگزاری بی‌نقص این بازی، تنها به تشویق تیم‌های محبوب خود بپردازند».

انتهای پیام/

کد خبر: 1224112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =