تکلیف گولسیانی برای حضور در دربی روشن شد

مدافع گرجستانی پرسپولیس که با مصدومیت مواجه بود و طی دو بازی اخیر شرایط همراهی این تیم را نداشت، اکنون مقابل استقلال نیز غایب خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اوسمار ویرا به نظر می‌رسد کار سختی در دربی و در جدال با نکونام با توجه به غیبت دو مدافع ملی‌پوش و تاثیرگذار خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی مایلی کهن از دیدار پرسپولیس - استقلال

بعد از محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان که با کارت زرد اشتباه داور در جدال با فولاد خوزستان همراه بود و اعتراض رسمی این باشگاه نیز نتوانست آن را برطرف کند، اکنون دومین مدافع ملی‌پوش این تیم نیز به صورت قطعی دربی را از دست داده است.

گئورگی گولسیانی که طی دو بازی اخیر پرسپولیس به دلیل مصدومیت غیبت داشت و برای انجام مراحل درمانی حتی راهی گرجستان شده بود، اکنون گفته می‌شود در بازگشت به اردوگاه این تیم نتوانسته در تست‌ها شرایط همراهی تیمش را به دست بیاورد و از اردوی پیش از دربی کنار گذاشته شده است.

گولسیانی که سابقه دبل گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، با توجه به غیبت کنعانی‌زادگان حضورش برای این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، اما او که به‌تازگی از کشورش به تهران بازگشته، در نهایت نتوانست شرایط لازم را به دست بیاورد و کادرفنی نیز نمی‌خواهد روی او ریسک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =