اظهارات مهم اوسمار در کنفرانس خبری پیش از بازی دربی!

پاسخ اوسمار به سوالات مطرح شده در کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال تکلیف یک موضوع مهم را در پرسپولیس مشخص کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از اینکه شهاب زاهدی و نبیل باهویی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کردند، پیش بینی می‌شد تیم پرسپولیس دست کم علاوه بر عیسی آل کثیر یک مهاجم جدید دیگر به خدمت بگیرد و صحبت‌هایی هم در این باره مطرح شده بود اما به نظر می‌رسد اوسمار بیشتر علاقمند است با همین تیم به کار ادامه دهد و با تغییر پست مهاجم ایده آل خود را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

پنالتی زن پرسپولیس در دربی ۱۰۳ کیست؟

البته که نگاه اوسمار منطقی است. به این خاطر که مهاجم خارجی خوب در حال حاضر کم هستند که بازیکن آزاد باشند و از سویی مهاجم جدید به طور حتم برای هماهنگی با بازیکنان پرسپولیس و آشنایی با شرایط لیگ برتر فوتبال ایران نیاز به زمان خواهد داشت. بنابراین در این برهه از زمان تغییر پست بازیکنان برای کم رنگ کردن مشکل تیم در فاز تهاجمی بهتر از جذب مهاجم جدید است.

اوسمار در پاسخ به این سوال که باید منتظر حضور یک مهاجم جدید در اردوی تیمش باشیم یا نه اینطور گفت: پس از بازی با فولاد درمورد این موضوع صحبتی نکرده‌ایم زیرا تمام تمرکزمان روی دیدار با استقلال است.

این همان کاری است که خمس در تراکتور انجام داده بود و در برهه‌ای رضا اسدی را از خط هافبک به خط حمله برد واز او یک مهاجم خوب ساخت. اکنون هم امید عالیشاه در خط حمله برای پرسپولیس بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =