طرح نهال‌کاری از مدرسه تا دانشگاه به‌مناسبت هفته منابع طبیعی در دانشگاه شهرکرد

طرح نهال‌کاری از مدرسه تا دانشگاه، با همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در هفته منابع طبیعی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و جمعی از دانشگاهیان و دانش‌آموزان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، طرح نهال‌کاری از مدرسه تا دانشگاه، با همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در هفته منابع طبیعی با حضور عزیزالله مولوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خدایار عبدالهی رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و جمعی از دانشگاهیان و دانش‌آموزان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

عزیزالله مولوی در این مراسم با تأکید بر اینکه درخت، مایه سرزندگی و نشانه آبادانی است، گفت: امروز دانشجویان و نونهالان و دانش آموزان گرد هم آمدند تا علاوه بر کاشت نهال، روحیه و فرهنگ حفظ محیط زیست را ترویج دهند.

خدایار عبدالهی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور نسل‌های مختلف در مراسم کاشت نهال در دانشگاه گفت: روز درخت‌کاری در همه کشورها به دلیل اهمیت درخت و درختکاری وجود دارد ولی با توجه به متغییر بودن میزان بارش و مقدار آب موجود، میزان کاشت درخت و نوع پوشش درختی و گیاهی، در سرزمین‌های مختلف، متفاوت است.

گفتنی‌است، در این مراسم تعداد ۷۲ اصله نهال به نیت ۷۲ شهید دانشجوی استان چهارمحال و بختیاری کاشته شد.

خبرنگار: مریم رضایی شهرکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =