پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

قیمت دلار روز شنبه با تحرکات محدود، در منطقه معاملاتی آخرین روز هفته گذشته بسته شد. معامله‌گران می‌گویند خریدار در بازار کم و بازارساز موفق به تثبیت بازار ارز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت دلار روز شنبه در منطقه معاملاتی مشخصی درجا زد. کف کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی، محدوده قیمتی اسکناس آمریکایی در روز شنبه است. معامله‌گران، روند تقاضا در روزهای باقیمانده از سال ۱۴۰۲ را کاهشی عنوان می‌کنند. آنها می‌گویند افرادی که قصد سفر داشته‌اند، ارز خریده‌اند و نسبت به هفته گذشته، فروشنده بیشتر از خریدار است.

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار مبادله‌ای افزایش یافت

به اعتقاد معامله‌گران، بازارساز در روزهای پایانی سال موفق به مهار قیمت دلار شد و در دو روز باقیمانده از سال ۱۴۰۲ نیز شاهد نوسان خاصی در بازار نخواهیم بود.

بانک مرکزی با تحریم جدید مواجه شد

گفتنی است روز جمعه خبرگزاری فرانسه به نقل از وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، بر اساس بیانیه‌ای، شعبات و شرکت‌های وابسته به شرکت خدمات انفورماتیک ایران در ترکیه و امارات و سه فرد مرتبط با آنها تحریم شده‌اند. وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفته که این تحریم‌ها به شرکت خدمات انفورماتیک (ISC) وابسته به بانک مرکزی ایران مربوط می‌شود.

هر چند موضوع تحریم‌ها در سال جاری تاثیری بر بازارهای مالی نگذاشت اما باید دید موضوع انتقال ارزهای بلوکه شده از کشورهایی نظیر امارات، در سال آینده، با چالش مواجه خواهد شد یا نه!

در همین راستا «برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم گفت که بانک مرکزی ایران در تامین حمایت مالی از حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نقشی حیاتی ایفا کرده است.»

بازار ارز فریز شد

روز شنبه ۲۶ اسفند قیمت درهم افزایش محدود ۴۰ تومانی داشت و با رقم ۱۶ هزار و ۸۰ تومان بازگشایی شد. تتر با رشد ۳۰۰ تومانی روی رقم ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییر قیمتی نداشت و روی رقم ۷۵ هزار و ۸۹۰ تومانی معامله شد. در اولین روز هفته یورو با رقم ۶۴ هزار و ۸۱۰ تومانی معامله شد و تغییر قیمت نداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =