فرامرز اصلانی درگذشت + سوابق

فرامرز اصلانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای مطرح موسیقی پاپ) ساعاتی پیش از دنیا رفت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این هنرمند در ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در صفحه اینستاگرام خود خبر ابتلایش به بیماری سرطان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

محمدصادق سیف درگذشت + سوابق

وی عصر روز اول فروردین ۱۴۰۳ (به وقت محلی) در ۶۹ سالگی در بیمارستانی در مریلند درگذشت.

فرامرز اصلانی، خواننده ایرانی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان و پس از یک مدت تحمل این بیماری، سرانجام در سن ۶۹ سالگی در مریلند درگذشت. مرجان اصلانی، همسر این خواننده سرشناس موسیقی پاپ در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «در شامگاه روز اول فروردین ۱۴۰۳، سرطانی جانسوز فرامرز اصلانی، شاعر، خواننده، آهنگساز، روزنامه‌نگار و یک انسان خوب را همراه با نسیم بهاری با بدرودی همیشگی با خود برد، درحالیکه دستانش در دستان عزیزانش بود.»

چند هفته پیش فرامرز اصلانی خبر از ابتلایش به سرطان داده بود و اعلام کرد که قصد دارد باقیمانده سال ۱۴۰۲ را به درمان و مراقبت از روحیه‌اش اختصاص دهد. آقای اصلانی در پستی اینستاگرامی به زبان فارسی و انگلیسی نوشته بود: «همانند یک مسافر در این راه پیچیده، من نیز سایه سرطان را لمس کردم؛ بنابراین اعلام می‌کنم که قصد دارم باقیمانده این سال را به درمان و مراقبت از روحیه‌ام اختصاص دهم. با هر سپیده‌دم، قلب من شجاعت بیشتری پیدا می‌کند و جان را با اندیشه و انرژی بیشتری برمی‌انگیزد تا گامی در مسیر بهبودی بردارم.»

اصلانی با سبک منحصر به فرد خود و آلبوم‌های به‌یادماندنی همچون «به یاد حافظ»، «دل‌مشغولی‌ها» و «روزهای ترانه و اندوه»، جایگاهی ویژه در موسیقی پاپ ایران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =