ژاوی گزینه‌ هدایت میلان

طبق اعلام روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ژاوی یکی از گزینه‌های هدایت میلان برای فصل بعد است البته شانس آنتونیو کونته بیشتر از دیگر گزینه‌هاست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ میلان در فصل جاری سری آ با هدایت استفانو پیولی نتوانسته است انتظارها را برآورده کند و فاصله زیادی با اینتر صدرنشین دارد.

بیشتر بخوانید:

۳ گزینه نهایی بارسلونا برای جانشینی ژاوی

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد میلان فصل آتی با پیولی ادامه همکاری نخواهد داشت و قرارداد این مربی باتجربه تمدید نخواهد شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی از گزینه‌های جایگزینی پیولی در میلان نام برد و نوشت که ژاوی یکی از گزینه‌های احتمالی جایگزینی پیولی در میلان به شمار می‌آید. طبق نوشته این روزنامه معتبر ایتالیایی علاوه بر ژاوی لوپتگی، مارچلو گایاردو، کریستوف گالتیه و پائولو فونسکا دیگر گزینه‌های هدایت میلان به شمار می‌آیند. البته طبق ادعای گاتزتا، آنتونیو کونته گزینه اصلی سران باشگاه میلان برای جایگزینی پیولی است و شانس او بیشتر از دیگر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.

پیش از این از تیاگو موتا به عنوان گزینه هدایت میلان سخن به میان آمد اما طبق اعلام روزنامه‌های ایتالیایی این مربی جوان با یوونتوس به توافق شفاهی دست پیدا کرده است و جانشین ماکسیمیلیانو آلگری خواهد شد.

در جدول سری آ اینتر با ۸۳ امتیاز صدرنشین است و میلان با ۶۹ امتیاز در جایگاه دوم، فاصله زیادی با نراتزوری دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =