به نظر می‌رسد سیلوا قصد خداحافظی با مستطیل سبز را ندارد

مدافع برزیلی چلسی عنوان کرد تصمیمش را درباره آینده فوتبالی‌اش گرفته و آن را به‌زودی اعلام می‌کند. به نظر می‌رسد سیلوا به دنبال ادامه فوتبالش است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آرای کمیته انضباطی اعلام شد / اسماعیلی‌فر و مربی استقلال نقره داغ شدند

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =